BLACK & WHITE

September 10, 2014 |

Hi there, I'm back! I'm so glad my exams are finally over. So for now I'm going to enjoy my last two weeks of vacation. I already went on a citytrip to Bruges with my boyfriend, I really needed a few days to relax after this stressful period!
This outfit is already from a while ago and it's probably the first time you see me wearing sneakers on this blog. I really need to wear flat shoes more often because I feel that my feet are already suffering from wearing stilettos. The problem is, I always choose high heels over flats because I'm not even 5'3'' tall. Plus, in my opinion you look more elegant with heels and I always struggle to find beautiful flats. Do you recognize yourself in this or do you have some tips for me?
 BLACK & WHITE 1
BLACK & WHITE 4
BLACK & WHITE 3
BLACK & WHITE 2
BLACK & WHITE 5

Top Zara, Necklace Pieces, Sneakers Converse, Sunglasses Gucci, Bag Supertrash

58 comments
  1. Prachtige outfit, staat je zo goed!
    Ik vind altijd de beste ballerina's bij Tommy Hilfiger! Mooi én comforabel. Ook Steve Madden en Jonak zijn top. Ik ben namelijk net geen 1m80, en grijp dus net sneller naar platte schoenen ;)

    XO IMKE

    ReplyDelete
  2. Mooie top heb je aan!
    Leuke foto's ook!

    Liefs,
    Eva ♥

    ReplyDelete
  3. Wat is je blog mooi! prachtige foto's ook!

    ReplyDelete
  4. Loving this classic outfit and that bag is to die for!

    <3 Shannon
    Upbeatsoles.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ooh wat een leuke outfit en omgeving :-) x

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke outfit. Je tasje vind ik echt geweldig!

    ReplyDelete
  7. Zwart-wit blijft één van mijn favoriete combinaties! Je ziet er stralend uit!

    X Sara

    ReplyDelete
  8. Sneakers staan je ook goed! Maar ik snap dat je liever hakken draagt vanwege je lengte.

    De outfit is ook erg leuk en mooie foto's!

    ReplyDelete
  9. Leuke outfit! Ik vind je tas super leuk :)

    (Ik geef stiekem ook de voorkeur aan hakken^.^)

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke basic outfit! En wat zijn de foto's op een mooie locatie gemaakt erg leuk! X

    ReplyDelete
  11. Wat een leuke foto's! Toffe outfit heb je aan. X

    ReplyDelete
  12. Zo leuk gecombineerd! Black and white is altijd goed! XO

    ReplyDelete
  13. Super leuke outfit! En mooie foto's heb je gemaakt.

    ReplyDelete
  14. Hele mooie combinatie! Vooral het shortje vind ik super mooi :)

    ReplyDelete
  15. Wauw, prachtige outfit en foto's <3

    ReplyDelete
  16. cute outfit, love your smile. xoxo

    ReplyDelete
  17. Thank you for your comment. I like your outfit very simple and basic and pretty :)

    lilyconstancee.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Leuke :)

    http://life15juicy.wordpress.com/

    ReplyDelete
  19. Wauw, prachtige outfit! Ook super mooie foto's :)

    ReplyDelete
  20. Heel leuke outfit! En de foto's zijn ook zo mooi geworden!

    ReplyDelete
  21. Superleuke outfit! :) Je ziet er leuk uit hoor, ook met sneakers ;) Maar ik snap dat je je mooier voelt in hoge hakken. Dat heb ik ook maar ik weet niet precies waarom haha.

    ReplyDelete
  22. Echt een mooie casual outfit, love it! Hopelijk zijn je examens goed gegaan? Laten we hopen op goede punten! Liefs

    ReplyDelete
  23. Zo'n leuke outfit! Die sneakers staan je ook erg leuk! Hopelijk zijn je examens goed gegaan!

    ReplyDelete
  24. Prachtige outfit, mooi gecombineerd!
    Mooie plaats daar bij het water ook

    ReplyDelete
  25. Superleuke outfit. Als ik er de benen voor zou hebben, zou ik 'm ook dragen!

    ReplyDelete
  26. Black and white, my favorites! En ik herken mezelf zeker in de situatie. Ik heb me er bij neergelegd dat ik klein ben en niet meer zal groeien, hahaa :D Dus ik draag vaker flats, maar af en toe kan een hakje er wel van af ;)

    ReplyDelete
  27. Mooie en klassieke look! Ik ben echt verliefd op je tas!!

    ReplyDelete
  28. Hele leuke outfit, mooie foto's ook!

    ReplyDelete
  29. Ik ken het gevoel. Ik draag ook vaker hakken dan platte schoentjes, net even iets meer lengte en je houding veranderd ook meteen.

    Mooie outfit!
    x Sandra

    ReplyDelete
  30. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! Elie Saab is ook een all time favourite van me, als ik ooit rijk ben, wil ik zo graag een jurk van zijn hand! En haha ja, groot zijn heeft voor-en nadelen! ;)

    XO IMKE

    ReplyDelete
  31. Wat een prachtige foto's en outfit! Ik vind je tasje en top heel mooi :) xo

    ReplyDelete
  32. Enorm mooie outfit! Ben echt verliefd op je tasje, heb een enorm zwak voor mooie, zwartje tasjes...

    ReplyDelete
  33. cute outfit! I really like it, you look great!

    styleandchocolates.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Leuke outfit! Ik verkies ook hoge hakken boven ballerinas!

    ReplyDelete
  35. Heerlijke outfit:) Je ketting is echt amazing.

    ReplyDelete
  36. Wat een leuke outfit! Ik vind je Supertrash bag super leuk!

    ReplyDelete
  37. Nice blog and outfit!
    I love the little bag!
    Emma
    http://vanilleklokje.blogspot.be/

    ReplyDelete
  38. Wauw wat een gave outfit! en ook hele mooie fotos! Ik vind het een gave post!

    ReplyDelete
  39. So nice! Perfect outfit!!!!! I love black and white combination! :*

    http://www.valstyle.com/

    ReplyDelete
  40. leuke combinatie! leuke outfit / love the outfit

    ReplyDelete
  41. Wow, wat een super mooie blog heb jij! Ik heb hem nog maar enkele minuten geleden ontdekt en was meteen onder de indruk!
    Leuk broekje! Ook nog snel even zeggen dat je prachtig haar hebt!
    Nieuwe volger hier trouwens :)

    Sofie x
    Natuurlijk blond en gezond

    ReplyDelete
  42. oh!! lovely look!! i love black and white!!
    http://maisondemilla.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  43. Super mooie foto's. Heel leuk

    ReplyDelete
  44. Die outfit staat echt super leuk!

    ReplyDelete
  45. I'm not sure if I'll do something special, but perhaps I'll buy something super special a.ka. expensive. leezeer from get coupons promotional shopping

    ReplyDelete
  46. great outfit, i love black and white ensembles, especially your necklace!

    99 OUTFITS | LOOKBOOK | INSTAGRAM | BLOGLOVIN' | TWITTER | CHICTOPIA

    ReplyDelete
  47. É para mim uma honra acessar ao seu blog e poder ver e ler o que está a escrever é um blog simpático e aqui aprendemos, feito com carinhos e muito interesse em divulgar as suas ideias, é um blog que nos convida a ficar mais um pouco e que dá gosto vir aqui mais vezes.
    Posso afirmar que gostei do que vi e li,decerto não deixarei de visitá-lo mais vezes.
    Sou António Batalha.
    PS.Se desejar visite O Peregrino E Servo, e se ainda não segue pode fazê-lo agora, mas só se gostar, eu vou retribuir seguindo também o seu.
    Que a Paz e saúde esteja no seu coração e no seu lar.
    http://peregrinoeservoantoniobatalha.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  48. So nice. I like your blog. you aer beautiful.

    I found coupons web, amazon coupons, clothing coupons.

    ReplyDelete
  49. lovely post!! :) great blog as always!!
    xx
    THATGIRLKIP

    ReplyDelete
  50. you look great! loving your outfit, love the black and white palette!

    lifeisashoe

    ReplyDelete

Hi there!
Thank you for leaving me a comment ♥