PORTUGAL: PART I

July 26, 2014 |

Are you ready to see the very first part of my pictures that I took during my vacantion in Portugal? 'Cause here we go! It was the first time I went on vacation to this country, so I was very excited, especially because this was the first vacation together with my boyfriend. We've stayed in such a beautiful house in the Algarve, nearby Carvoeiro. I loved the swimming pool, the multiple flowers around the house and the comfortable hammocks. It was rather a remote place, but so relaxing; exactly what I needed after my exams. Stay tuned for part two!

PORTUGAL 1
PORTUGAL 2
PORTUGAL 3
PORTUGAL 4
PORTUGAL 5
PORTUGAL 6
PORTUGAL 7
PORTUGAL 8
PORTUGAL 9
PORTUGAL 10
PORTUGAL 13
PORTUGAL 11
PORTUGAL 12

26 comments
  1. Wauw, wat is het prachtig daar <3

    ReplyDelete
  2. Wauw, wat een heerlijke foto's <3 Die donut zwemband is trouwens echt geweldig!

    ReplyDelete
  3. Mooie foto's! Veel plezier daar! :)

    xx
    isa | http://stoerensexy.blogspot.be

    ReplyDelete
  4. Ziet er echt fantastisch uit! :D leuk die donut ;)

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtige foto's! Ik wil zelf ook nog heel graag een keer naar Portugal.

    ReplyDelete
  6. Supermooie foto's :)! Ik krijg er meteen zin van om op vakantie te gaan :)! Die bloemen zijn echt prachtig! Ik kijk al uit naar het tweede deel van je foto's :)! x

    ReplyDelete
  7. Mooie foto's heb je gemaakt!

    ReplyDelete
  8. Wat een prachtige foto's! Ik ben dol op Portugal, vorig jaar ben ik er voor het eerst geweest en ik zou graag nog eens terug willen. X

    ReplyDelete
  9. Oooh, waaw, wat een leuke foto's! Ik wil ooit nog s gaan road trippen door Portugal :-). En die zwemband is trouwens té cool!

    ReplyDelete
  10. Wat een prachtige foto's zeg! Ik ben heel benieuwd naar part 2 :) xo

    ReplyDelete
  11. Dat ziet er heel mooi en relaxed uit daar!

    X Sara

    ReplyDelete
  12. Mooie foto's heb je gemaakt! Ik ben nog nooit in Portugal geweest, maar ik word zo wel nieuwsgierig naar het land.

    ReplyDelete
  13. Oeh, ik snap héél goed dat dit is wat je echt nodig had na je examens. Ziet er goed uit!

    ReplyDelete
  14. Wat een fijne foto's! Ik ben er al twee keer geweest en vind het echt een heerlijk land<3

    ReplyDelete
  15. Wat een mooie foto's leuk om te zien! x

    ReplyDelete
  16. Die donut is zooo leuk! :D Net zoals iedereen hier zegt: prachtige foto's! Je krijgt er meteen een zomer gevoel van.

    ReplyDelete
  17. Ooh lijkt me echt genieten! Prachtige foto's en benieuwd naar deel 2 ^^

    ReplyDelete

Hi there!
Thank you for leaving me a comment ♥