LACE & PINK

May 29, 2014 |

This is an outfit that's comprised entirely of two of my favorite things at the moment: soft pink and lace. And I think they make a perfect match. To avoid looking too girly I decided to wear this in combination with a leather jacket and some black accessories. Furthermore I don't have a lot to say today. In six days I already have my first exam, so I will spend most of the time behind my books in the next few weeks. Wish me luck!

LACE & PINK 1
LACE & PINK 2
LACE & PINK 3
LACE & PINK 4
LACE & PINK 5
LACE & PINK 6

Jacket Zara, Top Angel Age, Skirt Mio Caro, Bag Supertrash, Bracelets Sal y Limon

35 comments
  1. Wat een leuke outfit :) Ik vind het schattige van je top en rok echt super met je jas staan :)

    ReplyDelete
  2. Ik vind het een superleuk topje
    Veel succes met de examens!

    ReplyDelete
  3. Oh wow! Super mooi! Ik vind de combinatie van het stoere jasje met de zachte kleuren van je rok en top erg mooi!

    ReplyDelete
  4. Wat een super cute outfitje :)

    xo

    ReplyDelete
  5. Wat een schattige outfit!
    Ik volg je nu (:

    xoxo

    ReplyDelete
  6. Je ziet er echt prachtig uit. Je draagt echt kleuren die ik ook graag draag.. Heel mooi en zomers <3

    ReplyDelete
  7. Hele mooie outfit Stiene, echt helemaal mijn ding! Zelf heb ik ook een zwak voor kant en zachtroze :D volgens mij passen ze perfect bij lichte huidjes en donkerblonde haren!

    x Sara

    ReplyDelete
  8. Mooi kleurenpalet! Lekker zacht en girly zoals je zegt maar stoerder door het zwarte leren jasje. Moest ik pastel kunnen dragen zo ik het precies op zo'n manier combineren ^^

    x Aurélie

    ReplyDelete
  9. Wat een super schattige outfit, echt heel leuk!

    ReplyDelete
  10. Wat een ontzettend leuke outfit, je topje is zo schattig!

    ReplyDelete
  11. wauw ontzettend leuke outfit meid liefs x

    ReplyDelete
  12. Mooie outfit! Hij is lief, maar tegelijk ook heel edgy :)

    ~ Hannelore

    ReplyDelete
  13. Wat een prachtige outfit, ziet er heel erg mooi uit :) x

    ReplyDelete
  14. Hele leuke outfit! Schattig maar ook stoer door je jasje. Heel mooi jasje is het :)

    ReplyDelete
  15. Thanks for commenting on my blog!!
    so classy! I like how simple you look, the shape of the skirt is perfect, and as you said, looks perfect with the lace top!
    Good luck with your exam!
    Cília CC

    ReplyDelete
  16. Heel mooi! 2 dingen waar ik momenteel ook fan van ben!

    ReplyDelete
  17. Wat een prachtige outfit! Met name je rokje vind ik heel gaaf.

    ReplyDelete
  18. Het staat leuk met dat leren jasje. Ik heb donderdag mijn eerste examen! Succes :D

    ReplyDelete
  19. Wauw, wat een prachtige foto's en outfit! Ik vind je rokje en jasje heel tof :) Succes met je examens! xo

    ReplyDelete
  20. Aww hele mooie outfit, super chique!

    ReplyDelete
  21. ziet er goed uit mooie look! liefs x

    ReplyDelete
  22. Prachtige outfit! Heel mooi dat lace met de roze rok:)

    x Laura

    ReplyDelete
  23. Mooie combinatie van elegant met stoer! Leuke outfit!

    ReplyDelete
  24. Wat een prachtige outfit! Je hebt echt een hele leuke blog, ik vol je nu! X

    ReplyDelete

Hi there!
Thank you for leaving me a comment ♥