GLITTERY GOLD

May 23, 2014 |

Hey there! In my previous post I already told you that I had a pair of shoes to show you. They're also from Sam Edelman and I think they are just perfect: black, high heels and they have a special design. Today I combined them with a golden skirt. I didn't pay a lot of attention to it in the store, until my boyfriend insisted to fit this skirt. And guess what? It turned out to be one of my favorite pieces of clothing. What's your favorite piece in your wardrobe?

GLITTERY GOLD 1
GLITTERY GOLD 2
GLITTERY GOLD 5
GLITTERY GOLD 4
GLITTERY GOLD 3

Jumper & Skirt Naf Naf, Jacket Zara, Boots Sam Edelman, Necklace Primark,
Clutch Anna & Julia

29 comments
  1. Ik ben sowieso een echte sucker voor goud dus vind je rok en tasje echt top! Mijn favoriete stuks zijn toch wel mijn designer tassen! Ze liften je outfit helemaal op!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Heel erg mooi gecombineerd! Staat je goed!

    ReplyDelete
  3. Super mooie locatie en outfit! Helemaal verliefd op de rok en schoenen!

    ReplyDelete
  4. Super leuke outfit en die schoenen... parels! X Eline

    ReplyDelete
  5. Oke, ik ben verliefd op je onwijs leuke look! Het leren jasje staat je zo stoer <3

    ReplyDelete
  6. Zalige schoenen en mooi tasje!

    ReplyDelete
  7. Prachtig die gouden details!

    ReplyDelete
  8. Gave outfit! Die schoenen zijn echt amazing :)

    ReplyDelete
  9. Wat een geweldige outfit en wauw die schoenen :-)

    ReplyDelete
  10. Love the jacket and boots, we are firm believers that you can never have enough ankle boots!
    - Grace and Charlotte
    http://exploringwardrobes.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  11. Heel erg mooie outfit! 100% mijn ding, en ik ben helemaal gek op goud :D

    X Sara

    ReplyDelete
  12. Je schoenen zijn inderdaad perfect, wauw!

    ReplyDelete
  13. Waauw er mooie outfit! die schoenen zijn echt mooi xx

    ReplyDelete
  14. Wauw wat een gafe outfit! En mooie locatie :D

    ReplyDelete
  15. Die booties van jou zijn heerlijk en I can see why je zo verzot bent op dat gouden rokje van je! Het is prachtig voor een feestelijke look, maar ik zou het evengoed dragen met sneakers en blote benen. Lekker veelzijdig dus ;)

    lavieenmodebyn.blogspot.be

    ReplyDelete
  16. Wauw zeg, ik wou dat mijn boyfriend ook zo'n fashion sense had! :) Prachtige outfit! (Doet me er aan denken dat ik men gouden rok ook eens wat vaker uit de kast moet halen)

    ReplyDelete
  17. wauw hele mooie schoenen! Die zou ik nooit uitkiezen maar als jij ze aanhebt zien ze er echt super uit!

    inezfashion.blogspot.be

    ReplyDelete
  18. Wat een super mooie outfit zeg! Staat je heel erg mooi <3

    ReplyDelete
  19. Leuke outfit! Bijzondere laarsjes en hele gave clutch! X

    ReplyDelete
  20. Aaah wat een gave schoenen! Ik vind ze echt super leuk:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  21. aaamai de rok!!! inlove.. super!!

    ReplyDelete

Hi there!
Thank you for leaving me a comment ♥